Re: ( ! długie) Ostrzeżenie o działaniu systemu negocjacyjnego hurtowni komputerowej AB S.A.

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 00:17:10 MET

bajkonur@interia.pl wrote:

>bylo
>i bylo na zla kwote (na zla kwote jesliby uwazac ze negocjacje sie powiodly) -
>dlatego zadzwonilem do handlowca upewnic sie co jest i czemu ceny sie nie
>zmienily skoro wydawalo mi sie ze negocjacje sie powiosly,
>generalnie po rozmowie z handlowcem wspolnie stwierdzilismy ze to pewnie
>pomylka systemu i on (handlowiec) wszystko wyjasni, a jak juz bedzie ok, to
>pusci zamowienie...
>no i zamowienie poszlo... ze zlymi - nie "przenegocjowanymi" cenami

No to sory... Wiesz, ludzie to nie roboty, mogliście się nie
zrozumieć, niektórzy przedkładają "sympatyczność" rozmowy nad
rzeczowość, może babka "tak miała", life. Ja też wszystkiego nie
czytam, i bywało że płaciłem frycowe, pocieszać się można tylko tym,
że w zaoszczędzonym na regulaminowych czytankach czasie zapracuję na
ewentualne wpadki z nawiązką ;) Swoją drogą, to trochę naiwny byłeś,
przeca takie firmy to kombinaty, przechodzi to często przez sporo
osób, i to kompjuter/system ma rację zwykle (i ciężko się dziwić).

Grzegorz