Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: ZAQ <dfsd_at_sf.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 23:52:56 MET

> Litości! Vista nie jest złem wcielonym! Przy nowym komputerze
> to system co najmniej tak samo dobry jak XP!

czlowieku ja z tym gownem musze w robocie czasem walczyc i doprowadzenie
tego systemu do normalnej wygody i optymalne dopasowanie sterownikow i
innych rzeczy nie jest fajne.

tak to stawiam xp+sp2 ze zintegrowanymi wszystkimi latami i wgranymi
podstawowymi darmowymi programami i jest luz, to jest legalne.