Re: Jak instalujecie sterowniki?

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 13:41:39 MET

>Mam P5K Ws od miesiąca, na sterach z CD lata znakomicie, oczywiscie potem
>zassalem nowsze ze strony asusa, dla świętego spokoju, ale nie widzę
>różnicy :)

1.Czy na płytce jest jakiś soft który zasysa automatycznie najnowsze drivery
do poszczególnych komponentów płyty? = "aktualizuje się i hardware"

>podstawa to dobre konfiki w bios, akurat ta płyta i moja pozostala
>konfiguracja wymagaly manualnego ustawienia timingow i innych dupereli
>aha

2.Czy manualne ustawienia zaczerpnąłeś z manula czy może posługiwałeś się
jakimś tutorialem z netu?

2.1. Jakie masz/polecasz pamięci? Pytam bo za tydzień kupuje sobie podobnego
kompa ale na P5KC z E4500 (niestety starszego nie mają).

>oryginalne stery do grafik Asusa maja mnostwo śmieci, odradzam

3. Czyli pakiet ze strony nvidi i olać płytkę?

Dzięki za pomoc.