Re: Jak instalujecie sterowniki?

Autor: Jacek R <jr72_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 13:01:05 MET

toak pisze:
> oki, dzięki - widzę, że czasami warto zapytać :)
> Płyta Asus P5k, a grafa Asus GF7300 (wiem, wiem - wolna, ale to komp nie dla
> mnie).
> Ponieważ na razie oczekuję stabilnej pracy, to zasięgnę na stronkę Asusa a z
> płyty CD zrobię podkładkę pod kubek ;)

Mam P5K Ws od miesiąca, na sterach z CD lata znakomicie, oczywiscie
potem zassalem nowsze ze strony asusa, dla świętego spokoju, ale nie
widzę różnicy :)
podstawa to dobre konfiki w bios, akurat ta płyta i moja pozostala
konfiguracja wymagaly manualnego ustawienia timingow i innych dupereli
aha
oryginalne stery do grafik Asusa maja mnostwo śmieci, odradzam
instalacje, tak samo jak CCC od Ati, koszmarnie muli kompa i kradnie ci
skrót do literki "ć" potem trzeba to manualnie zmieniac w catalist
control center
JAcek