Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 12:59:28 MET

> problem w tym, że producenci wpadli na genialny pomysł sprzedawania takich
> laptopów i to z Vistą. niedoświadczony użytkownik pomyśli "skoro tak
> sprzedają tak ma być" i potem są narzekania jaka to Vista jest be...

dokladnie, to jeden z problemow.
ludzie sie nie znaja, ja mialem dlugo przy XP 1 Gb ramu i bylo OK.
ostatnio na chwile poprzekladalem i zostalem z 512Mb i jest koszmar:) za
duzo mialem aplikacji potrzebnych do pracy i mi muli kompa.

to samo jest z Vista, jakis producent sprzeda notebooka z 512 Mb i vista bo
ma byc tanio a potem ludzie mowia jaki to beznadziejny wolny system:)

jeszcze raz przypomne ze to samo bylo z XP gdzie ludzie majac 256 Mb
marudzili ze to XP to taki wolny i chodzi beznadziejenie na takim dobrym
sprzecie:)

--
pzdr
piotrek