Re: buczenie monitora iiyama E2202WS

Autor: piotrt <piotr_pro_at_post.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 11:18:38 MET

>Hm. właśnie roglądam się za czymś podobnym, jak ten Gateway.
>Jak się pracuje? Jak równomierność podświelenia? Jak bad pixele?
>Jak oczy przy dłuższej pracy z tekstem?
>Ja często lęczę nad kodem po 12 - 14 godzin na dobę,
>Czasem nad grafiką.

Równomierność podświetlenia dla mnie bomba, kolory okej ( ale bez
ochów-achów , spodziewałem sie po matrycy SPVA czegoś lepszego ),
wyposażenie w złącza i stojak rewelacja. Bad pixeli w swoim egzemplarzu nie
stwierdziłem. Spędzam sporo czasu przy komputerze ( jasność w granicach 90
% ) i oczy zbytnio sie nie buntują , ale to odczucie bardzo subiektywne.

Jeśli będziesz chciał pracować przez dłuższy czas na małej jasności to go
równie szybko oddasz jak kupiłeś ( no chyba że twój słuch sie zaadoptuje to
tego dzwieku w). W przypadku mojego monitora dźwięk / bzyczenie pojawia sie
w okolicach jasności 85 % . Bardzo zbliżone parametry ma Samsung SyncMaster
215TW ( pokusił bym sie o stwierdzenie że to ta sama matryca ), ciekawe czy
tam problem z "bzyczeniem" tez występuje ?

pozdrawiam

Piotrek