Re: buczenie monitora iiyama E2202WS

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 09:30:15 MET

> Mam takie same objawy w moniotorze Gateway 2185W , "gwizd" pojawia się
> przy jasności poniżej 85 %, jako ze jasność mam ustawioną z regóły na 90 %
> więc problem w codziennym użytkowaniu mnie nie dręczy.......

Hm. właśnie roglądam się za czymś podobnym, jak ten Gateway.
Jak się pracuje? Jak równomierność podświelenia? Jak bad pixele?
Jak oczy przy dłuższej pracy z tekstem?
Ja często lęczę nad kodem po 12 - 14 godzin na dobę,
Czasem nad grafiką.

Niesety, ja zwykle robię na jasności 60 - 70%, a wycie by mnie drażniło strasznie.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB