Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Michał <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 10:52:25 MET

> Tak samo jak 90% nie chciało zamieniać W2k na XP, a wcześniej NT na W2k.
> Widzisz, specjaliści IT to bardzo konserwatywne środowisko ;)

Mnie to wcale nie dziwi. System to nie samochód, by go wymieniać kiedy się
da. Nie rdzewieje, a z czasem staje się coraz stabilniejszy. Wymagania
sprzętowe stoją w miejscu, a sprzęt idzie do przodu, więc praca staje się
coraz bardziej komfortowa. Wiem jak XP działa na laptopie z 256MB, jeśli tak
samo działa na Viscie z 1GB to ja dziękuję.
Czego się nie da zrobić na XP, a da się zrobić Viscie? Tylko nie piszcie mi
o DX10, bo teraz to chyba żaden laptop nie uciągnie tego. Nie mówiąc już że
laptop nie jest do grania.

Pozdrawiam