Re: problem z DVI po wymianie karty na nowa

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 10:48:47 MET

Miałem kiedyś Radeona 7000 i po jakimś czasie zaczęły pojawiać się artefakty
na obrazie. Kartę wymieniłem, ale tego radeona 7000 dla testów trochę
pomęczyłem i okazało się, jak zmieniłem taktowanie pamięci o jakieś -20% to
karta pracowała poprawnie. Jakimś tam programikiem zmieniłem BIOS tej karty
i wgrałem nowy ze zmniejszoną szybkością taktowania magistrali. Karta działa
do dziś prawidłowo.

Co do DVi to miałem taki przypadek w pracy. Kupiłem nowy monitor z DVI
Hundai, który nie chciał współpracować poprawnie z kartą matroxa z DVI,
natomiast nie miał takich problemów monitor Benq. Co ciekawe zmieniałem
kable DVI i nic nie pomoglo, dalej były artefakty (pionowe linie koloru
czerownego). Monitor Hundai zamontowałem na innym komputerze z DVI ze
zintegrowaną kartą graficzną opartą o intela 950 i działa poprawnie. :-)