Re: Jaki router WLAN kupić?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 09:30:34 MET

Skylla pisze:
> Jesli każdy komputer ma publiczny IP przypisany do MAC to wystarczy ci
> switch.
> Router niepotrzebny wcale.
> S.

witam
ja sie podepne do pytania. znaczy uscisle :) jezeli ja mam tez net z
osiedlowej sieci i moge podlaczyc moj komputer tylko (a raczej
sieciowke) do tego gniazda, bo z inna sieciowka nie bedzie netu(bez
telefonu do admina), a chce podpiac 2 kompy to wystarczy switch ?
przeciez ten drugi komputer ma inny mac sieciowki ? jak to bedzie
dzialac ? podlaczam kabel z netem do gniazda w switchu i do nastepnych
gniazd kompy i bedzie to dzialac ?