Re: dziwne nowe klawiatury

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 17:05:55 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 19 Nov 2007 10:38:02 +0100
is the real date, Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Obawiam się, że wszystkie. Nie widziałem nowej płyty głównej,
>która by nie wrzucała choć dwóch urządzeń na jedno przerwanie.
>Biorąc zresztą pod uwagę, że architektura PC daje w trybie PIC
>tylko z 5-7 wolnych przerwań, nie da się upchnąć tych 6-10
>urządzeń PCI (integrowanych obecnie na płytach głównych),
>każdego z osobnym przerwaniem.

Zgadza sie, nie mam zreszta zastrzezen do tego, ze urzadzenia onboard
sa na jednym przerwaniu. Mam zastrzezenia do tego, ze na tym samym
przerwaniu jest tez karta graficzna w AGP i jeszcze jakas karta w
ktoryms PCI (chociaz wolne przerwania jeszcze sa), i ze czesto
skutkuje to dziwnym zachowaniem kompa. I mam bardzo duze zastrzezenia
do tego, ze nie ma praktycznie zadnej mozliwosci "recznej" ingerencji
w komputerowo - windziane widzimisie, chyba ze kosztem calkowitego
wylaczenia ACPI.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR