Re: problem z DVI po wymianie karty na nowa

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 12:32:32 MET

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fhua4t$4k6$1@inews.gazeta.pl...

> Sprawdź jeszcze starą przez VGA. Mimo wszystko nie zdziwiłbym się, gdyby
> było coś nie tak z monitorem.

Stara przez VGA i przez DVI pracowala i pracuje dalej (pomijajac uszkodzony
ram i za tym idace pasy i szlaczki na ekranie). Obraz stabilny, nie zrywa,
nie mruga, nie zanika.

Udalo mi sie sprawdzic w pracy tą nowa karte z monitorem Fujitsu P19-2.
Uzylem dla pewnosci kabla DVI tego z domu od NEC'a. Okazuje sie ze karta
pracuje poprawnie z monitorem P19-2 po zlaczu DVI. Uzylem tez kabla DVI od
P19-2 i karta rowniez pracuje. Nie zrywa, nie mruga, pracuje od razu nawet z
BIOSem.

Jak to teraz rozumiec? Jak dla mnie jakies niekompatybilnosci zachodza. Nie
moge stwierdzic ze monuitor domowy NEC ma zepsute DVI, bo na Radeon 9800 PRO
pracuje OK. Nie moge stwierdzic ze karta zepsuta bo na P19-2 pracuje OK.
Kabel rowniez nie wyglada na winowajce. I teraz pytanie ktore urzadzenie
oddawac do serwisu ? Co jest grane z tym DVI, czy rzeczywiscie są jakies
elektryczno-elektroniczne rozbieznosci wsrod producentow?

--
rb