składanie zabytku = problemy

Autor: Dominik <domik_at_bezysfu_epf.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 12:32:49 MET

hej
na potrzeby firmowe (obsługa Buchaltera i Windows 95 + internet) próbuję
złożyć zabytkowy kom wykorzystując procek na Slot1 który pozostał mi po
starym kompie
kupiłem na allegro płytę , RAM, grafikę i obudowę i zacząłem skąłdac sprzęt
pewnym problemem było podpięcie wtyczek (Reset, Power + LED) do płyty bo nie
mam instrukcji (IBM nie był na tyle miły aby udostępnić pełny manual do
płyty) udało się to w końcu metoda prób i błędów
niestety po włączeniu zasilania nie mam sygnału z procesora (Celeron 300A),
a monitor śpi najwyraźniej nie mając sygnału z grafiki)

na płycie ustawiłem zworki pod ten procek, ale nie widzę możliwości
określenia napięcia (może tu tkwi problem?) płyta obsługuje jednak ten
procesor więc może automatycznie wykrywa procek i daje mu właściwy prąd?

od czego zacząc dłubanie? zmienić grafikę? RAMy? procek?

dominik