Re: wzor oswiadczenia, ze sprzet jest przestarzaly

Autor: Kuba <kuba_at_adres.w.sygnaturce.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 16:48:25 MET

mdk pisze:

> No ale mi nie o to chodzi. Do tego nie ma sterownikow i nie musze klamac o
> zadnych szybach. Ja chce po prostu zeby to nie wygladalo
> jakbym sam sobie to napisal i stad szukam jakiegokolwiek wzoru wygladu
> takiego czegos. W razie kontroli ma nie byc zadnych watpliwosci, ze
> opinie wydal profesjonalny serwis.

Naprawdę napisanie prostego pisma przekracza Twoje możliwości???
http://pl.wikipedia.org/wiki/Analfabetyzm_funkcjonalny

"Serwis urządzeń peryferyjnych [nazwa] po zbadaniu dostarczonego
sprzętu [nazwa,typ] stwierdza, że ww. urządzenie nie będzie funkcjonować
po podłączeniu do komputerów z Windows XP oraz Windows Vista"

Data, podpis.

Do tego notatka służbowa Waszego szefa IT: Na dzień DD.MM.YYYY [nazwa
organizacji] nie posiada żadnego komputera pracującego pod
kontrolą Windows 9x/ME.

--
oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo