Re: wzor oswiadczenia, ze sprzet jest przestarzaly

Autor: mdk <mdk_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 15:06:36 MET

Użytkownik "Goomich" <goomich@usun.to.wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns99ED8E32D4E83goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
> "mdk" <mdk@o2.pl> naskrobał/a w

> No to napiszcie, że z powodu uszkodzenia szyby, czy czegoś tam,
> doprowadźcie stan
> faktyczny, do tego co napisane i voila.
> Odrobina kreatywności. :P

No ale mi nie o to chodzi. Do tego nie ma sterownikow i nie musze klamac o
zadnych szybach. Ja chce po prostu zeby to nie wygladalo
jakbym sam sobie to napisal i stad szukam jakiegokolwiek wzoru wygladu
takiego czegos. W razie kontroli ma nie byc zadnych watpliwosci, ze
opinie wydal profesjonalny serwis.