Re: Kupno komputera z legalnym systemem

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 16:50:14 MET

Mich@l <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> wrote:

> Prawo zakazuje stosowania tortur :)

Ta, idź w święta do hipermarketu i posłuchaj co tam puszczają z
głośników. Ja jako klient pół biedy, wyjdę, ale pracownik...?

> Wyobrażasz sobie rezygnację z korzystania z komputera? Ja nie - choćby
> dlatego ze zajmuję się tym zawodowo.

A wyobrażasz sobie siedzenie w pierdlu? Wyobrażasz sobie noszenie obroży
dla dozoru? Gość popełnił przestępstwo, jak mu taka kara i jej
złagodzenie nie odpowiada, to chyba zawsze jest możliwość zamiany na
kratki.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/