Re: 2 systemy xp na jednym komputerze?

Autor: Jurek W <jurwaw_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 11:05:10 MET

Termak pisze:
> Mam 2 programy ktore sie ze soba gryza.
> Oba sa dla mnie b. wazne.
> Jak to zrobic aby po instalacji programy sie nie widzialy na komputerze?
>
> Moze zainstalowac np. 2 partycje i na kazdej umiescic xp a na nich z kolei
> niezalenie te programy?

Tak

> A jak potem uruchamiac partycje 1 albo 2?
> Konieczne bedzie za kazdym razem restartowanie kompa czy sa jakies
> rozwiazania aby np. przelaczac sie miedzy partycjami/XP?
> Znacie jakies sensowne rozwiazania bez koniecznosci wozenia ze soba 2
> komputerow?

Zainstaluj dwa niezależne Windowsy na dwóch niezależnych partycjach
podstawowych. Do przełączania między Windowsami użyj jakiegokolwiek
bootmanagera, ale musisz go skonfigurować tak, aby partycja z Windowsem
nieużywanym aktualnie była niewidoczna.
Przełączanie między Winndowsami jest związane z restartem komputera.
Odpowiedniego Windowsa wybierasz podczas startu.

Jurek W