Re: [OT] Zakup Toshiba A200

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 11:03:53 MET

Dnia Mon, 19 Nov 2007 10:44:43 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Jeżeli chcesz mieć Windows na komputerze, i tak musisz za
> niego zapłacić.

Nie chce
> Jeżeli chcesz XP, to czasem jest możliwość
> zmiany (ale ostatnio coraz rzadziej, bo traci to sens). A jak
> chcesz Linuksa, to szukaj raczej modelu nie tyle sprzedawanego
> bez systemu, co nie sprawiającego problemów z usypianiem,
> hibernacją i obsługą urządzeń -- bo nie każdy notebook może
> pracować pod kontrolą Linuksa nie tracąc funkcjonalności.

To sprawa przejsciowa, sytuacja sie poprawia na tym polu z dnia na dzien.

> Skoro się tak żalisz, mogłeś przynajmniej napisać dlaczego
> akurat nie chcesz Visty i co chcesz w zamian.

Ani nie zale, ani nie potrzebuje kupowac teraz laptopa, tak jak pisalem
dowiedzialem sie o tym od znajomego i mnie to bardzo zniesmaczylo, ta
sprzedaz wiazana. Bo sam uzywam co prawda XP (na stacjonarnym do pracy),
ale i Fedory na laptopie HP do "relaksu" i nie miesci mi sie to w glowie,
ze chcac kupic nowego laptopa bede zmuszany do placenia za cos czego nie
chce i nie potrzebuje. Ot wszystko. Jesli tak jest to czekam kiedy sie
odpowiednie urzedy za to zabiora, bo nie jest to zdrowa sytuacja.

pozdrawiam
Norbert