Re: COOLER pod AM2 ...

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 09:15:05 MET

On 19 Lis, 03:19, "Exploris" <exploris@***NO SPAM***autograf.pl>
wrote:
> "Obraz sytauacji"
> Po przekopaniu "głównie krajowych zasobów" wyciągnałem następoujące wnioski:
> 1. DUŻY może WIĘCEJ - mowa o coolerach Scythe (ninja ... i infinity) które
> wręcz są PRZEOOOOGROMNE - wysokość ponad 15 cm ... nie zamyka mi się
> obudowa - ROZMIAR ZWALA NA KOLANA !!!
> 2. większość jest RACZEJ głośnych (zwłaszcza na full speed) i RACZEJ SŁABO
> WYDAJNA (nieliczne wyjątki)
> 3. zaskakująca jest wydajność BOXowego collera - całkiem dobra nawet przy
> średnim OC - ale coś za coś ... obroty nawet ponad 5000 rpm i przy tych
> [...]
Po co Ci takie drogie coolery, wez w miare tani Arctic Cooling Freezer
64 Pro, wysokosc 12,6 cm i do tego max. 60 zl. Sam taki mam, jest
praktycznie nieslyszalny bo system przyjmuje bez wysilenia procesora
minimalne obroty wiatraka (10 cm) na 1050 obr/min
Full speed jest nieosiagalny, chyba ze podkrecisz procka i DO TEGO
DODATKOWO go czyms wysilisz :-). A i to przez ta chwile, bo komp
przez 99% swojej pracy pracuje bez wysilenia.
J.