Re: COOLER pod AM2 ...

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 03:19:32 MET

"Obraz sytauacji"
Po przekopaniu "głównie krajowych zasobów" wyciągnałem następoujące wnioski:
1. DUŻY może WIĘCEJ - mowa o coolerach Scythe (ninja ... i infinity) które
wręcz są PRZEOOOOGROMNE - wysokość ponad 15 cm ... nie zamyka mi się
obudowa - ROZMIAR ZWALA NA KOLANA !!!
2. większość jest RACZEJ głośnych (zwłaszcza na full speed) i RACZEJ SŁABO
WYDAJNA (nieliczne wyjątki)
3. zaskakująca jest wydajność BOXowego collera - całkiem dobra nawet przy
średnim OC - ale coś za coś ... obroty nawet ponad 5000 rpm i przy tych
obrotach jest stosunkowo głośny ...
4. wentylator fi 120 na radiatorze też rzuca na kolana ...

Bosz .... chyba przejdę na chłodzenie wodne ... ;)

Wciąż brak odpowiedzi ... JAKI - PRZEDE WSZYSTKIM CICHY ALE TAKŻE W MIARĘ
WYDAJNY ...
-- ?????
Pozdrawiam ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."