Re: błagam, wspomóżcie- wybór HDD 500GB SATA

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 08:51:59 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:vo6dujnxmp8c$.1k1gtj4csuzb.dlg@40tude.net...

> Czepiasz się. Przecież wiadomo że literówka. A pytanie jest jak
> najbardziej poważne. Można trzymać filmy, wejdzie ich z grubsza paręset.
> Ale po co? Kolekcjonować jak stare znaczki czy podkładki pod kufel?
> Przeciez typowo film ogląda się raz, kasuje i zapomina... :)

To co dla Ciebie jest "typowo" dla innych jest zupelnie czyms innym. Nie
slsyzales nigdy o ludziach ktorzy uwielbiaja filmy? Nie widziales nigdy jak
ktos kolekcjonuje sobie plyty DVD z filmami?

> Muzyka? Całej muzy z internetu sie i tak nie da zapisać na jednym dysku i
> nawet nie ma takiej potrzeby. Jak coś się spodoba zawsze można dociągnąć.
> te 500GB muzyki ro chyba by się słuchało rok bez przerwy.
> Pytanie wciąż aktualne - co się trzyma na 500GB dysku?
>
> A do zakładającego wątek - moja uwaga jak najbardziej się tyczy twojego
> problemu. W wyniku tej analizy może sie okazać że jednak potrzebujesz
> dysku
> 40GB :)

A tak z ciekaowosci - sam jaki masz dysk ? Bo chcac czy nie, kupno dzisiaj
dysku nowego o pojemnosc rzedu 20GB chyba graniczy z cudem

--
rb