COOLER pod AM2 ...

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 21:53:35 MET

Witam wszystkich kolegów !

No właśnie ... składam zestaw nazwijmy to "BARDZO CICHY"
na ATHLON 64 X2 4600+, hcipset chłodzony pasywnie, karta grafiki on-board -
przyszłościowo coś PASYWNEGO ale wyższych lotów
zasilacz "super cichy" CORSAIR serii HX (przy obciążeniu docelwoym w moum
zestawie to ok. 22-23 dB
obudowa Chieftec serii MESH

i PÓKI CO NAGŁOŚNIEJSZY JEST boxowy cooler od X2, szukałem szukałąem cichego
collerka pod AM2 w sieci i jakoś ciężko mi znaleźćź rozwiązanie

chciałbym, żeby mógł być w pełni sterowany przez płytę (sygnał PWM)
sposób chłodzenia : powietrzne
CICHY (w trybie SILENT jak i w trybie NORMAL)i w miarę wydajny (bardziej
stawiam chyba na cichość)
cena na tą chwilę jest najmniej istotna

Może znacie jakieś linki do stron obcojęzycznych z wiarygodnymi TESTAMI
COOLERÓW ...
Proszę o wszelkie sugestie ...

--
Pozdrawiam  ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."