Re: COOLER pod AM2 ...

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 22:31:10 MET

Exploris pisze:

> i PÓKI CO NAGŁOŚNIEJSZY JEST boxowy cooler od X2, szukałem szukałąem
> cichego collerka pod AM2 w sieci i jakoś ciężko mi znaleźćź rozwiązanie
>
> chciałbym, żeby mógł być w pełni sterowany przez płytę (sygnał PWM)
> sposób chłodzenia : powietrzne
> CICHY (w trybie SILENT jak i w trybie NORMAL)i w miarę wydajny (bardziej
> stawiam chyba na cichość)
> cena na tą chwilę jest najmniej istotna

A masz duzo miejsca w obudowie ? Ja X2 3800+ chlodze pasywnie przy
uzyciu Scythe Ninja rev. B, z tylu obudowy dla asekuracji zamontowalem
wentylator, ktory byl do niego dolaczony (boje sie przegrzania innych
niz procek podzespolow). Zasilacz pol-pasywny (przez wiekszosc czasu
milczy), a najglosniejszy mam... dysk.

Pozdrawiam,
Wojtek