Re: Pojedynek dinozaurów Athlon XP1800+ a Sempron 3000

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 21:39:15 MET

Użytkownik Michał napisał:

[cut]

> Różnica w cenie 30zł - czyli niewielka. Nie wiem jak podkreca się 7600GS
> (DDR2) na zalmanie pasywnym + jakiś wiatrak Arctica. Sądząc po wynikach
> np. z komputronika to 7300GT po podkręcaniu spokojnie przegania 7600GS
> (bez OC). Będe musiał poszukać jeszcze o możliwościach podkręcania tych
> kart. Na komputroniku jak przed chwilą sprawdziłem w opiniach 7600GS
> bardzo słabo się kreci :/

Bardzo slabo sie kreci jak "krecacy" ma male pojecie o czym pisze. Jak
porownujesz dobra karte (7300GT DDR3) do wykastrowanego gowna (7600GS
DDR2) to sie nie dziw. Sam mam 7600GS 256MB DDR3 i kreci sie dosc mocno,
z 13tys w 3DMarku2003 robie ponad 17tys, wiec przyrost jest. Nie bierz
zadnych pasywow ani DDR2, bo nie warte hajsu.

--
Pozdrawiam,
Maciek