Re: Pojedynek dinozaurów Athlon XP1800+ a Sempron 3000

Autor: Michał <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 22:11:54 MET

> Bardzo slabo sie kreci jak "krecacy" ma male pojecie o czym pisze. Jak
> porownujesz dobra karte (7300GT DDR3) do wykastrowanego gowna (7600GS
> DDR2) to sie nie dziw. Sam mam 7600GS 256MB DDR3 i kreci sie dosc mocno, z
> 13tys w 3DMarku2003 robie ponad 17tys, wiec przyrost jest. Nie bierz
> zadnych pasywow ani DDR2, bo nie warte hajsu.

Chyba pozostanę przy 7300GT. Mogę ją mieć z hurtowni za 220zł a to jest
dobra cena jak za taką wydajność. 7600 z DDR3 to już bliżej 350zł nie licząc
jakiś aukcji na allegro które nie wiadomo jak się skończą. Ta karta ma być
na parę miesięcy, aż nadrobię zaległości w grach starszych. Po tym czasie
wymienię całego blaszaka. Co do pasywnego chłodzenia to wydaje mi się
idealne do OC. Duży radiator aż się prosi by zamontować wiatraka 80x80, albo
120x120 (jak wejdzie). Bawienie się w dobre wentylatory dla kart o tak
niskiej cenie to raczej pomyłka.

Pozdrawiam