Re: Pojedynek dinozaurów Athlon XP1800+ a Sempron 3000

Autor: Michał <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 20:31:19 MET

> Sempron 3000+ Thoroughbred na SocketA to rzadki okaz. Przyrost wydajności
> po przesiadce z 1800+ będzie dość znaczny. Może się okazać potrzebna
> aktualizacja biosu.

Raczej będzie podmiana płyt z procesorami, bo ECS raczej nawet z
aktualizacją biosu semprona nie pociągnie.

> Praktycznie żadna gra nie wymaga instrukcji SSE2 do uruchomienia.

I to mnie cieszy.

> To już raczej 7600GS niż 7300GT, albo 1950Pro

Różnica w cenie 30zł - czyli niewielka. Nie wiem jak podkreca się 7600GS
(DDR2) na zalmanie pasywnym + jakiś wiatrak Arctica. Sądząc po wynikach np.
z komputronika to 7300GT po podkręcaniu spokojnie przegania 7600GS (bez OC).
Będe musiał poszukać jeszcze o możliwościach podkręcania tych kart. Na
komputroniku jak przed chwilą sprawdziłem w opiniach 7600GS bardzo słabo się
kreci :/

Pozdrawiam