Re: nadajnik Wi-fi na dachu domu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 16:53:33 MET

Dnia Sat, 17 Nov 2007 16:27:27 +0100, gotar napisał(a):

> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:
[...]
> Tak - stek bzdur. Dzisiejszy świat kręci się wokół pieniędzy, uwierzę w
> te badania wtedy, gdy pierwsza osoba dostanie zasądzone odszkodowanie,
> najprędzej pewnie w amerykańskim sądzie. Nawet McDonalds musiał płacić,
> nie wierzę więc, że wiarygodne badania nie przejdą krytyki.

Nie zamierzam bronić konkretnych przypadków, bo brakuje mi wiedzy żeby
je przeanalizować. Zwracam tylko uwagę, że od pewnego czasu badania
prowadzone nad szkodliwością promieniowania przynoszą niepokojące
wyniki.

Nie zamierzam Cię zresztą do niczego przekonywać. Czasem już tak bywa w
życiu człowieka, że nie przyjmuje on do wiadomości faktów niezgodnych z
jego aktualnymi poglądami, a nawet aktywnie walczy on z poglądami
odmiennymi - choć i jemu brakuje wiarygodnych danych, na których mógłby
się oprzeć... Mam tylko nadzieję, że inni nie pójdą w Twoje ślady.

P.S. A jeśli chodzi o rolę pieniądza, to owszem, masz wiele racji. Jako
że bardziej jestem skłonny uwierzyć w tezę, że to lobby producenckie
opłaca wygodne dla nich wyniki badań, niż w to, że spora rzesza ludzi z
tytułami* (vide http://www.bioinitiative.org/index.htm) ryzykuje własną
karierę zawodową publikując rzeczy niew/iar/ygodne. I to tyle w temacie.

* znaczy, profesor to wg Ciebie nieuk. Jakież to współczesne.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/