Re: Kupno komputera z legalnym systemem

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 16:52:46 MET

Pannaanna wrote:
> Witam,
>
> Potrzebuje kupic komputer z legalnym systemem operacyjnym Windows XP.
> Na alledrogo.pl znalazlam kilka ciekawych ofert w ktorych sprzedawcy
> czesto pisza cos takiego:
> "Na obudowie przyklejona jest naklejka licencyjna WIN XP home. Na
> fakturze nanosimy informacje o systemie operacyjnym. Na dysku nie jest
> zainstalowane oprogramowanie, nie ma partycji recovery, nie załączamy
> nośnika z systemem."
>
> Czy mam przez to rozumiec, ze moge legalnie zainstalowac na tym
> [...]

NTG - na grupie *prawo*, ew. *windows*

Jeżeli:
- ktoś Ci to sprzedał
- jest naklejka
- jest faktura

i jeżeli nie będziesz mógł zaktywować tego programu, to sprzedano Ci
piracki system, będziesz mógł ich pogonić; na 99% jest to jednak sprzęt,
do którego był przypisany ten Windows.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,