Re: nadajnik Wi-fi na dachu domu

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 15:19:45 MET

Bonawentura <bonawentura2@o2.pl> w wiadomości
<news:fhk436$7r0$1@news2.task.gda.pl> napisał/a:

> Dnia 16-11-2007 13:31, Użytkownik Gargamel napisał:

> Owszem ale moc, przynajmniej przepisami jest ograniczona. Zakładam, że
> ten parametr jest dotrzymywany (ale ze mnie optymista).

Może, ale jakie jest to ograniczenie?

(Wprawdzie wspomniane nadajniki nie nadają w sposób ciągły jak przekaźniki
stacji telewizyjnych, ale za to ZTCW są _znaaaaacznie_ mocniejsze...)

> przypadku trzeba ograniczyć czas pracy w zasięgu urządzenia nawet do
> dwóch godzin dziennie.

Zasięg to wspomniane nadajniki mają (bardzo) teoretycznie globalny. :P
A czas pracy był ograniczony... do 3 dób.

> Jest jednak wielka różnica. Można zawsze było iść do domu gdzie
> promieniowanie nie dawało tak "po kościach".

Tzn. w jakim kontekście?
(We wspomnianym nie było to możliwe - dlatego rzygali, inaczej wszyscy by
dawno się wynieśli z takiego miejsca...)

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.