Re: nadajnik Wi-fi na dachu domu

Autor: Bonawentura <bonawentura2_at_o2.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 13:57:19 MET

Dnia 16-11-2007 13:31, Użytkownik Gargamel napisał:

> Mylisz się, tak w ogóle jedno i drugie ma znaczenie.

Owszem ale moc, przynajmniej przepisami jest ograniczona. Zakładam, że
ten parametr jest dotrzymywany (ale ze mnie optymista).

> Widziałem ludzi rzygających po 3 dniach pracy przy nadajnikach radiowych
> dużej mocy ustawionych na pełną moc z okazji złej pogody.

Jak świetlówka trzymana w ręku świeciła to nie ma co się dziwić. W tym
przypadku trzeba ograniczyć czas pracy w zasięgu urządzenia nawet do
dwóch godzin dziennie.
Jest jednak wielka różnica. Można zawsze było iść do domu gdzie
promieniowanie nie dawało tak "po kościach".
Mariusz.