Re: dziwne nowe klawiatury

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 15:37:28 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 11 Nov 2007 14:27:11 +0100
is the real date, "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>I drukarka żeby miała swój własny, i skaner, i kamerka, i modem też.

Zadne z urzadzen, ktore wymieniles, nie jest newralgiczne, moze poza
modemem, i zadne z nich nie dziala caly czas.. Natomiast grafika,
sieciowka, audio, USB (do ktorego sa w tej chwili podpiete wszystkie
urzadzenia przez ciebie wymienione) to komponenty, ktore POWINNY miec
swoj wlasny "kawalek podlogi", gdyz ich konflikty odbijaja sie
znaczaco na stabilnosci systemu i komforcie pracy.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.