Re: Laptop ekranem zamiast lusterka?

Autor: Dysiek <niemam_at_com.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 12:18:31 MET

> Mój zaprzyjaźniony sprzedawca twierdzi, ze obecnie wszystkie
> nowe laptopy (w kategorii "tanie a dobre") - mają już tylko
> takie błyszczące ekrany. Czy to prawda?

Zasadniczo tak.

> Czy możecie polecić jakiegoś laptopa zbliżonej klasy i ceny
> jak ten Ausus, ktory ma przyzwoity ale nie błyszczący ekran?

Ja kupilem HP 6715b - matowy ekran, konfig chyba troszke lepszy niz ten ASUS
(np. karta graficzna)

Pisalem juz wczesniej:

Plusy:
- wygoda pisania
- rozsadna konfiguracja (1,9 GHz, 1 GB RAM, Radeon X1250)
- duzo wyjsc i wejsc
- solidne wykonanie
- dlugo ciagnie na baterii (przy dosyc spokojnej pracy ~4 godziny)
- matowa matryca
- system ochrony dysku twardego przed mechanicznym uszkodzeniem

Minusy:
- zasilacz czesto pada w tych modelach
- mi wyskoczyl martwy pixel, ale to moze sie w sumie zdarzyc w kazdym kompie

Dluzsza recenzja i dyskusja:
http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=243071
Gdyby nie ten pixel to bylbym w stu procentach usatysfakcjonowany.