Laptop ekranem zamiast lusterka?

Autor: latet <spam_at_xlatetspam.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 10:47:19 MET

Witam,

Znajomy kupil sobie laptopa, ktory mi sie ogolnie bardzo podoba:

ASUS (F5R-AP172C) za 3100 zł brutto.
- procesor Intel Core Duo T2130 1,86 GHz
- pamięć RAM 1024 MB DDR2 533
- dysk twardy 120GB SATA 5400 obr.
- ekran 15,4" (1280x800, panoramiczny, ColorShine - błyszczący)
- grafika ATI Xpress 1100
- nagrywarka DVD dual
- czytnik kart pamięci (SD, MMC, MS)
- wbudowana kamera internetowa
- karta sieciowa bezprzewodowa 802.11g + sieć 10/100 + modem
- bluetooth
- złącze Express Card
- Windows Vista Home Premium PL
- waga 2,65 kg
- gwarancja międzynarodowa 24 miesiące

Wszystko pięknie, tylko ten nieszczęsny błyszczący ekran.
Próbowalem na tym popracowac pół dnia - i wymiekam.

Mój zaprzyjaźniony sprzedawca twierdzi, ze obecnie wszystkie
nowe laptopy (w kategorii "tanie a dobre") - mają już tylko
takie błyszczące ekrany. Czy to prawda?

Czy możecie polecić jakiegoś laptopa zbliżonej klasy i ceny
jak ten Ausus, ktory ma przyzwoity ale nie błyszczący ekran?

Dzięki!

Latet