Re: Problem z uruchomieniem komputera :(

Autor: szba <szba_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 12:18:21 MET

> Sam składałem z nowych części kupionych na allegro. Procesor to Intel Core
2
> Duo 4500 2.2 ghz, wszystko montowałem po przykręceniu płyty w obudowie.
Karta
> grafiki jest sprawna jak i zasilacz.

Jeśli masz starą sprawną kartę graficzną PCI, może być zabytek, podłącz ją
do PCI. Poza tym tylko klawiatura, Ram (2 banki -żółte lub czarne). Procesor
prawidłowo zamontowany. Poza tym zadnych dysków ani napędów, tylko sprawny
monitor. Jeśli nie odpala, podłączyć zasilacz wzięty z innego komputera.
Jeśli nadal źle - sprawdzić procesor i pamięci w innym komputerze -
oczywiście na płycie, która to obsługuje.
Jeśli procesor dobry, obejrzeć dokładnie płytę - na zwarcia, pęknięcia oraz
przede wszystkim sposób montowania do obudowy. Gdy źle - masz płytę do
wymiany
Pozdrawiam
        Marek