Re: Problem z uruchomieniem komputera :(

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 15:02:49 MET

szba <szba@gazeta.pl> wrote:

> Jeśli masz starą sprawną kartę graficzną PCI, może być zabytek, podłącz ją

To niekoniecznie da odpowiedź (jeśli nie będzie działało). Ja mam
sprawny serwer, w którym chodzi 1 karta graficzna PCI na chyba 4
sprawdzane (sprawne). I to tylko na starszym BIOS-ie, na nowym także
i ta nie działa (i niemiło się flashbackoowało bez wizji).

> Jeśli procesor dobry, obejrzeć dokładnie płytę - na zwarcia, pęknięcia oraz

Mikropęknięć nie widać. Miałem taką płytę i do dziś trzymam uszkodzoną
partycję 45 GB w celu odratowania danych kiedyś w przyszłości.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/