Re: jak mocny zasilacz bedzie potrzebny?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 23:12:52 MET

Darek F. wrote:
> Duzo szczescia zycze, a roznice miedzy zasilaczami a "zasilaczami"
> naprawde nie sprowadzaja sie tylko do ceny.

duzo szczescia, duzo szczescia... gadanie... miales kiedys jakiegos feela?
spalil on Ci sie kiedys albo spowodowal straty? Ja ich zamontowalem juz
kilkadziesiat (zarowno feele 1 jak i feele 2) i jakos z zadnym ZADNYCH
problemow nie ma od kilku lat. Wrecz nawet z codegenami NIGDY problemow nie
mialem (podobne ilosci zamontowanych) a nie jeden znich ciagnal sprzet ktory
teoretycznie byl "nie do uciagniecia" wg wyliczen takich "usenetowych
specjalistow". Jedyne z czym sie spotkalem to jak ktos wsadzil colorsita
(czy jakos tak) 300W do nowego kompa to nie wyrabial. Po zmianie na feela1
300 wszystko smiga idealnie juz ponad rok.
A jak juz tak waga jest dla Ciebie takim znakomitym wyznacznikiem jakosci to
powiem Ci ze feel (przynajmniej 2) malo nie wazy. Owszem, w innych i sa
jakies super dodatki szmery bajery, ale to co jest tu wystarcza w
zupelnosci. Tak wiec takie gadanie ze to niby jakosc... jak bys poszperal
glebiej - jak mowilem - zobaczysz i nie jedna, nie dwie osoby narzekajace na
tagany ale znacznie wiecej. A reszta ich uzytkownikow? reszta myslac ze
wydala 200zl na CÓD jakim to niby tagan jest chwali go w niebiosy (bo musi
usprawidliwic sobie wydatek na niego), a tak na prawde jego dzialanie
sprowadza sie do tego samego co i w kazdym feelu, tylko nikt tu nie wypisuje
jak one znakomicie dzialaja bo po co? Zastanow sie... jak by kazdy
uzytkownik pisal jak mu zajebscie feel dziala to przeta bysmy mieli tu zalew
postow, a tak to jedyne glosy pojawiajace sie o zasilaczach sa albo od tych
co wydali chorendalne sumy na cos co wcale nie jest nadzwyczajne i tak jak
wiekszosc innych dziala standardowo, albo od tych ktorym cos padlo. No i tak
sie szerzy mitomania, feeli jest 1000 na kazdego 1 tagana... (ciekawe ileset
codegenow jest na jednego feela? :) ) a jak jeden napisal ze mu sie cos
stalo, to reszta podchwytuje... Na serio... poszperaj nieco to znajdziesz
narzekajace posty o kazdym nawet drozszym od tagana sprzecie.

--
chemik333