Re: jak mocny zasilacz bedzie potrzebny?

Autor: Darek F. <filonxxxl_at_poczta.fm>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 20:50:17 MET

Użytkownik "chemik333" napisał

> Mam u siebie wlasnie feela2 od ponad roku, tez 350W - ciagnie A3200+, 1gb
> ramu, 7900gs, +2 karty pci, 4 a czasem 5 dyskow twardych i 2 DVD. Do tego
> 4
> wiatraki w bokach obudowy, a wszystko huuula az milo, napiecia stabilne, a
> kondensatory w zasilaczu po roku uzywania jak nowe.

Duzo szczescia zycze, a roznice miedzy zasilaczami a "zasilaczami" naprawde
nie sprowadzaja sie tylko do ceny.
Mowie z doswiadczen wlasnych, firmowych i nie tylko. Sama waga i zawartosc
wnetrza wiele mowi, polecam
rozebrac takiego feela i porownywalnego moca Tagana, Seasonica czy inna
dobra firme - roznice widac golym okiem...

Pozdrawiam
Darek F., Bialystok