Re: jak mocny zasilacz bedzie potrzebny?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 18:25:55 MET

Darek F. wrote:
> Zartujesz czy serio pytasz?
> Jesli serio to przeczytaj:

http://community.tomshardware.pl/comments.php?DiscussionID=90885&page=1#Item
_0

Tam przesadzaja ze swoja opinia.

> i naprawde nie czekaj, zebys potem nie obudzil sie z reka w nocniku z
> usmazonym kompem... szkoda kasy na tanie zasilki...

A tutaj Wacpan Ty przesadzasz.
Gdybys poszukal w usenecie i na forach wiecej opinii to bys sie dowiedzial
ze te chiefteki i inne takie GLOWNIE dlatego sa mniej awaryjne bo
kilkadziesiat razy mniej jest ich sprzedawanych. Nie ja pierwszy do tego
wniosku doszedlem...

Z mojego doswiadczenia stwierdzam ze na tym co masz spokojnie powinno
wszystko chodzic. Moze zapas nie jest duzy, ale zmiana nie jest pilna a sam
feel 2 nie jest taki zly.

Mam u siebie wlasnie feela2 od ponad roku, tez 350W - ciagnie A3200+, 1gb
ramu, 7900gs, +2 karty pci, 4 a czasem 5 dyskow twardych i 2 DVD. Do tego 4
wiatraki w bokach obudowy, a wszystko huuula az milo, napiecia stabilne, a
kondensatory w zasilaczu po roku uzywania jak nowe.

--
chemik333