Re: Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile V5505

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console11>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 12:32:26 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" fhb27e$hmt$1@flis.man.torun.pl

[..]

> To możesz zajrzeć do dokumentacji. Na jeden telefon bym te
> informacje otrzymał, gdybym miał coś, co się nazywa telefon.
> (na m@ile w tym kraju ludzie czasami nie odpowiadają)

Pozwolę sobie na zacytowanie odpowiedź z Ery:

   Witam,

   dziękuję za zainteresowanie ofertą sieci Era.
   Poniżej przedstawiam odpowiedzi na Pańskie pytania.

   1. Waga notebooka Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V5505
      wynosi 2,7 kg. Waga jest parametrem zależnym od
   producenta sprzętu, a nie od Operatora.

   2. W Białymstoku jest obecnie dostępna technologia
      HSDPA/ UMTS w wybranych lokalizacjach, np.
   w centrum miasta przy ul. Lipowej. Uruchomienie
   technologii trzeciej generacji w innych częściach
   miasta jest planowane w przyszłym roku (orientacyjny
   termin to 16.02.2008 r.; termin może ulec zmianie).

   3. W ramach technologii EDGE możliwe jest osiągnięcie
      prędkości transmisji danych do 384 kbit/s. Nie są mi
   znane wiążące informacje o planach potrojenia prędkości
   w ramach tej technologii w sieci Era.

   4. W przypadku zawarcia umowy "blueconnect z notebookiem
      za 1 zł" będzie mógł Pan bezpłatnie i bez ograniczeń
   korzystać z punktów dostępowych HotSpot w sieci Era.

   5. Dostęp do sieci Era HotSpot oparty o standard IEEE 802.11b/g,
      umożliwiający przesyłanie danych z prędkością do 54 Mbit/s.

   6. Podczas zawierania umowy w promocji "blueconnect z notebookiem
      za 1 zł" można zakupić wyłącznie jeden z komputerów przenośnych
   wymienionych w regulaminie tej oferty, tj.: Fujitsu Siemens Computers
   Amilo PRO V3525 albo Fujitsu Siemens Computers Esprimo Mobile V5505.
   Tym samym nie ma możliwości wyboru innego notebooka.

   7. Notebook Fujitsu Siemens Computers Esprimo Mobile V5505 wyposażony
      jest w dysk twardy 120 GB HDD SATA. Producentem dysku jest Seagate.

   Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

   Z pozdrowieniami

   Ewa Wasilewska
   starszy konsultant ds. korespondencji
   Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era
   boa@era.pl
   http://www.era.pl

   niniejsza wiadomość dotyczy:
   nr sprawy 051-K-807/11/2007
   e-mail z dnia 12.11.2007 r.
   Jeśli zdecyduje się Pan na ponowny kontakt, prosimy o niekasowanie
   historii korespondencji. Przyspieszy to udzielenie odpowiedzi. Dziękujemy.
   Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., siedziba: Al. Jerozolimskie 181,
   02-222 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy.
   XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 29159,
   NIP 526-10-40-567, REGON 011417295, Kapitał zakładowy 471 mln złotych.