TV-OUT Geforce serii 7 i analogowe RCA w TV

Autor: x x <pentium4.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 12:46:39 MET

Witam!

Mam problem z tv-outem w karcie galaxy geforce 7600gs. Do karty dolaczono
przejsciowke SVIDEO 7-pin -> 3xRCA RGB (HDTV)
TV Stary ponad 20 letni Philips 21" bez SVIDEO i EURO, posiada tylko analogowe
RCA. We wszystkich kartach do tej pory wystarczała zwykła przejściówka SVIDEO
4-pin -> RCA. Obraz posiadał kolor i wszystko było ok. A tu po podłączeniu
obraz jest czarno-bialy, aczkolwiek jakościowo bardzo dobry. Po konsultacjach
ze znajomym ze sklepu elektronicznego próbowałem podlączać po kolei do każdego
z RGB w oryginalnej przejściówce, ponoć na czerwonym miało zadziałać i tylko
miało ponieważ kolory przelatują ale nie można mówić o jakimkolwiek czytelnym
obrazie, na kolejnym RCA nie ma wogole obrazu i na ostatnim sytuacja
analogiczna do starej przejsciowki obraz ok ale bez kolorow. Domyślam się ze
synchronizacja leci jednym RCA a kolory drugim i teraz pytanie czy jestem
skazany na kupno sprzętowego TV-OUT za circa 150 zł ;( czy są jakies pewne
przejsciowki. Z gory odpowiadam na ewentualne niejasnosci: W TV nie moge
zmienic żadnej opcji dotyczącej wejścia RGB poprostu przelączam na TV-IN i
obraz jest albo nie, problem nie lezy rowniez w oprogramowaniu, zmienialem
wszystkie PAL jakie byly. Jedyne co mi przychodzi jeszcze na mysl to zrobic
sobie kabel SVIDEO 4-pin -> RCA z wlutowanym kondenstarem 470pF który jest
fizycznie zgodny z SVIDEO 7-pin, tylko czy to bedzie dzialac ? Teoretycznie
powinno ale wolalbym aby mnie ktos upewnil w moim przekonaniu.

Pozdrawiam
Adam