Re: Dysk twrady do 400 zł.

Autor: <barrwillams_bnk_at_yahoo.com>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 16:28:18 MET

Saiko Kila wrote:

> Proces Golibroda <ala@ma.asa> zwrócił błąd:

> Gdyby nie cache to bym polecił seagate 7200.11, półterowy, sam takiego
> wybrałem. Niestety seagate ma 32 MiB cache.

Pod względem jakości to najlepiej mi się sprawują seagate i samsung.
Nawet niedawno sprzedałem starego seagate 850MB z roku 1994 za 5zł. Stan
idealny choć jeździłem po nim ostro (raz w tygodniu pełne skanowanie dysku,
częste defragmentacje, reinstalki win95 itd.) A używałem go do roku 2005.
W 2000 roku kupiłem samsunga 20.5 GB i też świetnie się trzyma. Mam go do
dziś. Dlatego zwykle wybieram pomiędzy seagate i samsung.

Choć z drugiej strony taka żywotność może być wynikiem dobrego
przechowywania dysku (komputer stoi prosto, na macie pochłaniającej
drgania, dużo przewiewu na około, metr nad dywanem aby się nie kurzył itd).
Jak się dba to się ma. :-)

--
barrwillams_bnk@yahoo.com is spammer
barrwillams_bnk(at)yahoo(dot)com is spammer