Re: Notebooki z błyszczącym ekranem. Opinie

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 14:18:29 MET

Użytkownik "hefal" <hefalumpikWYTNIJ@TOo2.pl> napisał w wiadomości
news:fhc7pv$lo3$1@inews.gazeta.pl...
> * Mam szybkie. Czasem odbicia przeszkadzają, ale mając do porównania
> mat w kilku modelach i szkło (nx7400 gdzie matryca do najlepszych
> nie należy) - na zewnątrz da radę pracować - co też robiłem w lecie
> w pełnym słońcu (zależy też co się robi na kompie) - na szkle, na
> matowych widziałem po prostu gorzej (ale to może kwestia jasności
> matrycy, choc IMHO owa w tym HPku nie jest najlepsza).

* No i warto dodać - zależy naprawdę od warunków w jakich się
będzie pracować. Przy świetle rozproszonym ekran prezentuje się
o wiele lepiej na szkle, przy punktowym (w przyciemnionym
pokoju, kiedy jasne okno jest dokładnie na linii odbicia z okiem)
lepszy jest mat. Z kolei właśnie przy bardzo dużej jasności
kontrast (mimo ew. odbić) i ogólnie obraz jest wyraźniejszy na
szkle (tak na me oko) - na macie odbić brak, ale za to obraz jest
mniej wyraźny. Ale jest zbyt wiele zmiennych, coby stwierdzić, który
lepiej przypasuje.

Zdrawim.