Re: Plyta glowna Asusa a gwarancja producenta

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 10:59:14 MET

> Plyte oddajesz normalnie do sklepu

ale sklep nie obciazy mnie jakimis dodatkowymi kosztami ?
na stronie sklepu znalazlem takie cos:
"OBSLUGA REKLAMACJI NA GWARANCJI PRODUCENTA 19 zł (powyzej 2 roku)"
/zrodlo:
 http://www.balta.pl/serwisowe.php?p=5

kupowalem tam plyte i jestem pewien, ze dali mi gwarancje na 3 lata,
tylko cholera wie czy to bylo 3 czy 2+1 ?...
ksiazeczki gwarancjyjne nie dali;
/przed wizyta u nich chce poznac swoje prawa, itd :)

> Warunki gwarancji okresla producent i na jego stronie mozesz sobie
> wszystko przeczytac.

na stronie asusa nie znalazlem nic o gwarancji :(