Re: Plyta glowna Asusa a gwarancja producenta

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 20:23:55 MET
Message-ID: <fhctuv$4lm$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:fhbsob$g3b$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Plyte oddajesz normalnie do sklepu
>
> ale sklep nie obciazy mnie jakimis dodatkowymi kosztami ?
> na stronie sklepu znalazlem takie cos:
> "OBSLUGA REKLAMACJI NA GWARANCJI PRODUCENTA 19 zł (powyzej 2 roku)"
> /zrodlo:
> http://www.balta.pl/serwisowe.php?p=5
>
Z tego wynika ze wybrales strasznie kiepski sklep :( - z tych ktore znam
zaden nie bierze dodatkowej kasy za cos takiego
, inna sprawa gdy wyglada to tak jak na przyklad z dyskami seagate gdzie
masz 3lata gwarancji z hurtowni + dodatkowe 2 w serwisie producenta
czy produktami kingstona- gdzie klient ma mozliwosc sam zareklamowac produkt
u producenta.
Z plytami glownymi asusa (i praktycznie wszystkimi innymi) nie ma takiej
mozliwosci plyte musi zareklamowac firma ktora ja nabyla w hurtowni a
dopiero hurtownia odsyla plyte do autoryzowanego centrum serwisowego asusa
tak ze jak faktycznie beda chcieli te 19zl to musisz zaplacic bo ich nie
masz mozliwosci ominac.

pzdr
Received on Tue Nov 13 20:25:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Nov 2007 - 20:51:08 MET