Re: Plyta glowna Asusa a gwarancja producenta

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 09:41:25 MET
Message-ID: <fhboa8$mmt$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:fhblvq$fp3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> padly mi wszystkie porty PCI na plycie glownej Asus (socket 754);
> plyta ma 2 lata i 2 miesiace i 3 lata gwarancji,
> ale na stronie sklepu przeczytalem, ze sklep daje 2 lata gwarancji
> a dodatkowy rok to gwarancja producenta;
>
to znaczy ze przez ten dodatkowy rok warunki gwarancji okresla producent i
moga trzymac plyte np 2 miesiace a ty niewiele mozesz zrobic:)
Plyte oddajesz normalnie do sklepu

> ps.
> jesli nie naprawia mi tej plyty i nie bede mieli na magazynie plyt na 754,
> to co ? oddacza mi kase ? dadza nowsza plyte ?
Ta pomarzyc dobra rzecz. Albo ja naprawia albo dostaniesz inna sprawna (co
nie znaczy ze nowa i tu moze byc roznie - znam przypadek ze znajomy oddal
asusa 754 z agp a dostal z pcie i zintegrowana
grafa , bardzo sie zdenerwowal bo mial dobra karte na agp , serwis asusa
stwierdzil ze o co chodzi przeciez dostal lepsza plyte . ) :).
Warunki gwarancji okresla producent i na jego stronie mozesz sobie wszystko
przeczytac.

pzdr
Received on Tue Nov 13 09:45:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Nov 2007 - 09:51:08 MET