Plyta glowna Asusa a gwarancja producenta

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 08:59:10 MET

padly mi wszystkie porty PCI na plycie glownej Asus (socket 754);
plyta ma 2 lata i 2 miesiace i 3 lata gwarancji,
ale na stronie sklepu przeczytalem, ze sklep daje 2 lata gwarancji
a dodatkowy rok to gwarancja producenta;

czy to znaczy, ze sam musze wyslac te plyte glowna do serwisu asusa?
czy takie cos jest w Polsce czy bede musial wyslac paczke na daleki wschod?

ps.
jesli nie naprawia mi tej plyty i nie bede mieli na magazynie plyt na 754,
to co ? oddacza mi kase ? dadza nowsza plyte ?