nowa na grupie ale... stara

Autor: Rosa <halinab_at_WYTNIJTOcaninter.net>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 06:30:53 MET

Witam Was!
Jestem tutaj pierwszy raz i przede wszystkim chce sie dowiedziec,czy
jest to najbardziej odpowiednia grupa , zeby podniesc swoja wiedze o
compie i moc Was podpytywac, kiedy nie radze sobie sama.
  Bede tylko od "brania" , ale mam prawo do tego, jako chyba pierwsza
polska emerytka-informatyk. Jestem historia informatyki. Kto z Was
slyszal o takich compach jak UMC-1 albo ZAM2 GAMMA. Potem weszly ODRY.
  A ja juz pracowalam na nich. W jezykach wewnetrznych!
Zbyt dluga przerwa w interesowaniu sie informatyka spowodowala, ze
jestem kompletnie zerowa w tej dziedzinie i chcialabym moc skorzystac z
Waszej wiedzy. Na studiowanie ksiag juz nie mam ochoty(przesyt), bo mam
wiele zgola innych hobby.
Pierwszy raz , po przerwie 10 letniej, jestem zmuszona sama rozgryzac
problemy pojawiajace sie przy przy przenoszemiu danych z compa pod
Millenium na compa pod Vista i przy organizowaniu sie w nowym srodowisku
Visty.
Od 2 tygodni przewracam sie na kazdym kroku. Nie radze z podstawowymi
problemami. Najgorzej, ze Vista nie przyjmuje ani printera ani scanera
ani camery. Wszystko dla niej za stare. Nie spytalam sie o jej
stosunek...do mnie. Pewnie tez jestem za stara. :-(.
Moze zaczne od konca ;-)
Jak mozna najprosciej zainstalowac polska czcionke czyli "ogonki"?
  6 lat temu, kolega podal mi instrukcje , wg ktorej udalo mi sie je
zainstalowac, ale Vista jest jakas kompletnie inna i idac tamtym tropem
mi nie wychodzi. :-(
  Moze ktos mi napisze na priv, zeby nie zasmiecac grupy. Nie znam
jeszcze zwyczajow tej grupy.
  Serdecznie Was pozdrawiam i chyba bede tutaj czestym gosciem
Halina