Re: nowa na grupie ale... stara

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 08:02:00 MET

Rosa pisze:
> Witam Was!
> Jestem tutaj pierwszy raz i przede wszystkim chce sie dowiedziec,czy
> jest to najbardziej odpowiednia grupa , zeby podniesc swoja wiedze o
> compie i moc Was podpytywac, kiedy nie radze sobie sama.

to jest jak najbardziej odpowiednia grupa, pod warunkiem, że pytania
będą dotyczyły stricte sprzętu komputerowego, bo tym ta grupa się zajmuje.

> Jak mozna najprosciej zainstalowac polska czcionke czyli "ogonki"?
> 6 lat temu, kolega podal mi instrukcje , wg ktorej udalo mi sie je

To już NTG, pytaj na:
pl.comp.os.ms-windows.winnt
Ale skoro już OT, to z ciekawości zapytam o co Ci konkretnie chodzi? Bo
nie ukrywam że pytanie wydało mi się dziwne. Winda ma "ogonki"...

--
Slaw