Re: nowa na grupie ale... stara

Autor: Rosa <halinab_at_WYTNIJTOcaninter.net>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 17:12:08 MET

Moze nie napisalam podstawowej wiadomosci, ze od paru lat jestem w
Canadzie i nikt tutaj nie uzywa zadnych e, a, z "ogonkami" .
Chodzi o mozliwosc wysylania e-mail-i z polska czcionka, bo pewne
polskie grupy dyskusyjne tego wymagaja.
Druga sprawa:
Kolega probowal zainstalowac driver dla camery i printera, ktorych
teoretyznie Vista nie przyjmuje. Niby znalazl na necie odpowiednie
drivery, ale z tego nic nie wyszlo.
Najgorzej, ze tego drivera do camery nie udaje mi sie odinstalowac ,
chociaz otrzymuje komunikat, ze jest odinstalowywany.
Z odinstalowaniem dla printera poszlo gladko.
I przy kazdym starcie compa, domaga sie podlaczenia camery.
  Jak podlaczalam camere, padal system. Na szczescie Vista sama sie
podnosi na F11. Juz tylko canceluje takie zadanie ale przeciez nie moze
tak zostac.
Widze, ze chyba rzeczywiscie musze sie przeniesc na inna grupe.
Ale moze i Was bede podczytywac, ....jezeli cos zrozumiem. :-(
  Nie przypuszczalam, ze z powrotem bede musiala polubic compa. ;-)
Tak wyszlo.
H.