Re: Zmiana komputera - parę pytań

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 00:24:33 MET

Solar pisze:

> Zarwane noce na razie chyba kończę, bo kończę Wiedźmina. :)
> Ostatnio jedynie Wiedźmin i Bioshock zarywały mi noce, teraz zapowiada
> się może jedynie Crysis, choć opinie ma nieporywające...

wiedźmin się właśnie zaczął (zaraz po skończonym medal of honor i
oblivionie) :)
w zanadrzu czeka bioshock i comand & conquer 3 tiberium wars :)
jak tak dalej pójdzie to zapomnę jak wygląda moja TŻ, a w pracy wezmą
mnie za alkoholika - codziennie oczy na zapałkach :)

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl